خـــــروش رعـــــد
۰۷ جــون ۲۰۲۰



به مناسبت چهلمین سالگرد جاودانگی زنده یاد مجید

روز هژدهم جوزای (هـفـتـم جون)سال روان، در ادامۀ نبرد ضد استعماری ــ ارتجاعی در کشور ما، در عین حال روز تجدید میثاق با جانبازان انقلابی و آزادیخواه خلق سلحشور افغانستان است. در این روز انقلابیون و مبارزان ملی ــ مترقی مردم ما با ادامۀ عملی و نظری مبارزات دشمن سوز سرفرازان تاریخ این سرزمین و از آن میان سردار انقلابی مجید بزرگ و مبارزاتش، با آنان تعهد مبارزاتی می بندند و بر قول و قرار شان با بزرگان راه تأکید می ورزند.

کارکنان و همکاران سایت ملی ــ دموکراتیک و مترقی خروش رعد ضمن تعهد در پیشگاه جانبازان ملی و انقلابی مردم افغانستان خود را ملزم و مفتخر می دانند که در این روز از جانبازان راه آزادی و انقلاب کشور یاد و بزرگداشت کرده و بر ادامۀ راه و آرمان متعالی آنان، تعهد می سپارند.

امسال نیز همکاران قلمی ما در ادامۀ تعهدات قبلی شان مثل سال های پار و پیرار به مناسبت تجلیل از قهرمان بی بدیل مردم زنده یاد مجید در چهلمین سالگرد جاودانگی اش و یاددهانی از سائر جانبازان انقلابی و آزادیخواه کشور، مطالبی را تهیه و به سایت ارسال کرده اند. به دلیل تعدد مطالب دریافت شده، مضامین و اشعار را طی چند روز به گونۀ پیهم به نشر سپرده و در معرض دید و قضاوت خوانندگان ارجمند و دوستداران مجید و سائر پیشتازان جنبش ملی ــ مترقی کشور قرار می دهیم.

کارکنان و همکاران خـروش رعـد