سروش
۲۱ مارچ ۲۰۱۷



پیام نوروزی

تجدید سال یعنی تجدید تعهد رزمندگی و سازندگی

نوروز سرآغاز فصل بهار، رویش دو بارۀ درختان و گیاهان، شور و شوق دهقانان، كارگران و زحمتكشان است. این خجسته روز "نوروز" را برای تمامی هموطنان رنج كشیده و به شما مشعل داران، همسنگران، پیش قراولان، پیش گامان آزادی و استقلال میهن مبارك باد می گویم!

از نخستین پرتو طلوع خورشید نوروزی، انرژی بیشتر از پیش را براى تمام مبارزان راه آزادى، روشنگران، فرهنگیان، مردان و زنان آزاد اندیش، حق گویان، دادخواهان و داد گستران و آئین داران نوروزی كشورم خواهانم.

شما هستید كه هدیۀ بهاران و نوروز را به همه وسیله می شوید. مقالات تحليلی و تفاسير شما از اوضاع كنونى وطن اشغال شدۀ ما بیانگر واقعیت های عینی جامعۀ در بند كشيده ما بوده و راهبرد های كاری سالمى را در زمینه به سمع قاطبۀ ملت می رسانید. با ارج گذاری به زحمات شبانه روزی تان در بهاران و نوروز ١٣٩٦ شمسی، تلاش بیشتر تان را مردم حق شناس افغان مطالبه نموده و من پیروزی های بیشتر تان را متمنی ام. امیدوارم این نوروز سرآغاز سالی باشد با سرافرازی، نیرومندی و توانائی مبارزات خلق قهرمان افغانستان عليه اشغالگران و مزدوران بومى شان، و هم عشق به آزادی وطن، و برانداختن تمام اشغالگران و زورگویان از محدودۀ جغرافیائی كشور مان.

به جشن فریدون و نوروز جم        كه شادی سترد از جهان نام غم