پردل روستائی همکار خبری سایت خروش رعد
29 دسمبر 2016


خبر های افغانستان (۱)

1ـ اول جدی 1395 ش: به ساعت 11 صبح یک حملۀ انتحاری گروه طالبان بالای منزل میرولی عضو پارلمان دولت مستعمراتی در منطقۀ خوشحال خان مینه از مربوطات حوزۀ پنجم امنیتی شهر کابل، هشت تن از وابستگان موضوف کشته و زخمی شدند . وابستگی غلیظ مقامات دولت مستعمراتی به سازمان های استخباراتی و لانه های جاسوسی تا آن حدی است که، یکی بلای جان دیگریست.

2- دوم جدی 1395ش: طبق گزارش رسانه ها، صورت انتقال دالری بانک های دولتی و خصوصی دولت مافیائی مزدور به خارج از کشور مسدود گردیده است. دولت مستعمراتی آن قدر ذلیل و بی هویت است که در نزد اربابان سرمایه دارش نیز دارای پرستیژ دولتی نمی باشد و منحیث یک نهاد مافیائی شناخته شده است.

3- چهارم جدی 1395ش: طبق گزارش تلویزیون طلوع که در نبود قانون تجارت نفت و گاز در دولت پوشالی، سالانه 4 میلیارد دالر توسط 1200 نمایندگی که صاحبان جواز اند و در شهر های افغانستان فروشگاه دارند، سرقت می شود. اشغالگران امپریالیست و سران دولت مستعمراتی تحت نام بازار آزاد، قانون جنگل را در کشور اسیر ما حاکم ساخته اند.

4- چهارم جدی 1395ش: در اثر حملۀ مسلحانۀ افراد مسلح ناشناس بالای منزل عبدالسلام ضعیف سفیر اسبق طالبان، در ساحۀ اسلام آباد واقع ولسوالی بگرامی ولایت کابل، یک تن از نگهبانان وی کشته شد. دستگاه های استخباراتی، باند های مافیائی و گروه های تروریستی با هم در رقابت اند، آشوب خلق می کنند و زمانی هم به تصفیۀ فزیکی جواسیس و یا رقبای خویش می پردازند.