مـعـلـم عـبـد الـرسـول
۲۴ دسمبر ۲۰۱۷



پیام تهنیت به مناسبت اولین سالگرد تأسیس وبسایت خروش رعد

وبسایت ملی، دموکراتیک و پیشرو "خروش رعد" در یک سال گذشته مطابق اهداف و سیاست نشراتی اش لحظه ای از امر روشنگری و پیشبرد فعالیت و  پشت کار در مبارزۀ ضد استعماری و ضد ارتجاعی برای رهائی خلق کشور و تنویز اذهان توده ها غافل نبوده است. به یقین که دستآورد های کیفی کار آن از چشم هیچ خوانندۀ واقع بین پوشیده نمانده است و نخواهد ماند.

این همه فعالیت قابل حساب  منظم و دوامدار یک ساله، البته بدون همکاری مستمر صادقانه و دلسوزانۀ کارکنان و همکاران قلمی سایت، ممکن نبوده است. این همه کار در عرصه های اطلاع رسانی، نشر اخبار، نشر مقالات آموزندۀ تئوریک و تحلیلی در عرصه های مختلف، بازتاب دیدگاه ها و اشاعۀ اندیشه های دموکراتیک و پیشرو  ضد استعماری و ضد ارتجاعی و انعکاس به موقع مبارزات تئوریک ــ سیاسی و ایدئولوژیک گردان های مترقی علیه انحرافات و تسلیم طلبی سر برآورده در جامعه و نهاد ها، در صفحات "خروش رعد"؛ ثمر کار مشترک جمعی همکاران و افراد مستعد و مسؤولی بوده است که کار پرمسؤولیت سایت را به دوش داشته اند.

بدین مناسبت خجسته، من حیث همکار و علاقه مند  این سایت، آغاز دومین سال نشراتی "خروش رعد" را به همه کارکنان، همکاران گرامی، هواخواهان، مبارزان مردمی  و خوانندگان ارجمند سایت تبریک گفته و مؤفقیت های مزید دست اندرکاران آن را در پیشبرد مؤفقانۀ کار سایت در سالی که در پیش رو است، آرزو دارم.

با حرمت