فاروق سیدخیلی از هالند
۲۴ دسمبر ۲۰۱۷



!خــروش رعــد» پــرطـنــیــن تــر بــاد»

پایان موفقیت آمیز نخستین سال پربار نشراتی سایت انترنتی "خروش رعد" را در مبارزۀ ضد استعماری ــ ارتجاعی به کارکنان و همکارانش مبارک باد می گـویـم.

سایت "خروش رعد" تریبیونی بوده است برای بیان  و ترویج اندیشه های رهنما و دوران ساز توسط مبارزان استوار و باورمند  مترقی و آزادی خواه کشور؛ برای توضیح واقعیت های جاری کشور، افشاء و نکوهش تجاوز، اشغالگری، ستم و استثمار اشغالگران ستمگر و مرتجعان داخلی استثمارگر در راستای شناخت و تغییر موقعیت اشغالی کشور و موقعیت ستمکشی توده های تحت ستم آن، از موضع اندیشه های انقلابی، دموکرتیک و آزادیخواه.

در یک سال تمام، به اثر زحمت و عرق ریزی شما عزیزان علاوه از بهبود و تکامل کیفی کار سایت خروش رعد، از نگاه اطلاع رسانی نیز پیوستۀ خبر های روزمره نشر و مقالات آموزندۀ تحلیلی و تهییجی مرتبط به شرایط و اوضاع  روز کشور و مردم، نگاشته شده و به نشر رسیده است.

سایت خروش رعد در عین پخش و اشاعۀ افکار ملی، دموکراتیک، آزادیخواه، پیشرو و برابری طلب و تحلیل و بررسی واقعیت های جامعه و کشور و سیاست های استعماری و ارتجاعی از موضع این افکار در راستای اطلاع جمعی و ارتقای آگاهی اجتماعی توده های ستمدیدۀ کشور؛ همزمان تریبیونی بوده است برای بازتاب همآهنگ مبارزات قاطع و اصولی گردان های انقلابی علیه: انحراف و عدول منحرفان از موضع این اندیشه ها و علیه تسلیمی و خیانت تسلیم طلبان مردود  و منفور تسلیم شده به استعمار در شمائل مختلف؛ همراهان  و مؤیدان مسخ شده، انحلال طلب، و هویت باختۀ شان؛ سوء استفادۀ منحرفان و مؤیدان از نام و هویت مبارزاتی شخصیت ها و سازمان های انقلابی کشور.

به باور من در خدمت دفاع از اصولیت بودن و علیه منحرفان پشت کرده به منافع ملی و منافع اجتماعی زحمتکشان کشور ایستادن،  چه توسط "خروش رعد" یا هر نهاد استوار ملی ــ دموکراتیک دیگر، خدمت ارزشمندی است در راستای تحقق این منافع و خدمت به ستمدیدگان کشور.

بدین مناسبت نیکو ضمن ارسال پیام تبریک؛ برای کارکنان خروش رعد، علاقمندان آن و کلیه مبارزان استوار و وفادار به اندیشه ها و مرام های ملی ــ دموکراتیک و انقلابی کشور، وفاداری پیگیر  به این اندیشه ها و مرام ها در نظر و عمل، می خواهم!



گشایش این رسانۀ متعهد و روشنگـر ملی، دموکراتیک و مـتـرقی را بـه
دوستدارانش ـ با فراخوان پرطنین تر نمودن این آواز ـ مژده می دهـیم

د دغه اولسي، ډموکراتیک او پرمخ تلونکې رسنۍ پرانستنه د هغې
مینه والوته، د دې غږ د لاپسې اوچتولو د بلنې سره، زیری ورکوو