ش. آزاد
۲۴ دسمبر ۲۰۱۷



پیام به مناسبت یک سالگی خروش وبسایت خروش رعد

سایت "خروش رعد" هنگامی دست به آغاز فعالیت نشراتی زده و یک سال فعالیت روشنگری و آگاهگری جمعی را پشت سر گذاشت که در این مدت به جز از چند سایت محدود فعال ملی ــ مترقی در عرصۀ مبارزات ضد استعماری، ضد ارتجاعی و ضد اشغال کشور؛ دیگران یا در صدد توجیه وضع اشغالی موجود کشور و تفسیر صرف قضایای دردانگیز آن بوده؛ یا روزگذرانی پیشه کرده و در پی کسب شهرت و نام فردی برآمده؛ یا به خرج منابع و  دول متجاوز استعماری و محافل ارتجاعی، تجاوز و اشغال دیروزی و امروزی کشور و ستم و جنایت در حق ستمدیدگان کشور را تأیید و همراهی کرده؛ و یا برای حصول نام و نانی، ضمن مذمت ظاهری استعمار و ارتجاع، مصروف خدمت و مداهی هر استعمارگر متجاوز و ارتجاع خونریز همسوی آن بوده اند.

سنگر مبارزاتی ملی ــ دموکراتیک "خروش رعد٬" از آغاز خروشیدنش تا حال، بی وقفه در حد توانش در عرصۀ نشرات و تبلیغات سیاسی ــ فرهنگی در جنگ علیه امپریالیسم اشغالگر و ارتجاع متحد و خادم آن خروشیده است. اندر این مبارزه "خروش رعد" هیچگاهی هم مزدوران رنگارنگ بومی امپریالیسم را به دست فراموشی نسپرده و من حیث یک رسانۀ بدیل مترقی، واقعیت های خونین کشور پامال شده و مردم در خون تپیدۀ کشور را به گونۀ واقعی و امانت دارانه بیان و بازتاب داده است. "خروش رعد" در نشرات روزمره اش عامل ستم و جنایت را علی رغم ظاهر و موقعیتش، افشاء ساخته و با چاقوی منطق علمی، بند از بند سیاست های استعماری و ارتجاعی جدا نموده، سیستم جهانخوار امپریالستی و مزدوران آن  را از موضع اندیشۀ انقلابی و ارزش های دموکراتیک پیگیر افشاء نموده و به تنویر اذهان توده ها پرداخته است. افزون بر آن؛ ترویج اندیشه های پیشرو و بازتاب دادن دیدگاه های سیاسی و اندیشه های انقلابی سازمان های انقلابی کشور؛ عرصۀ دیگری از فعالیت این تریبیون مردمی و مترقی را در این یک سال می ساخته است.

از این رو، اولین سالگرد تأسیس این سنگر خروشان را به همۀ کارکنان، همکاران قلمی و دوستداران  آن  در داخل و خارج کشور و خاصتاً به مسؤول تخنیکی آن مبارک باد گفته و عزم تان را جزم و گام های بعدی تان را در سالی که در جلو است، استوار تر می خواهم.

خروشان تر باد این سنگر رزم ملی، دموکراتیک و مترقی!