ســـروش
۲۵دسمبر ۲۰۱۷



خروش این رعد رساتر باد!

ز خون رنگین سازم سر به سر اوراق این دفتر
مصیبت نـــامـــۀ دلهاست دیــوانی که ما داریــــم

دوستان، همرزمان، تحلیلگران، همکاران قلمی و تخنیکی "خروش رعد" درود های آتشین نثار تان باد! شما آفرینند گان و پویندگان دست اندرکار سایت "خروش رعد" به رغم تمامی محدودیت ها و کاستی ها، طی یکسال گذشته توانستید  با متانت، استواری، سخت کوشی، کار مستمر جمعی و شکیبائی لازم؛ آن سنگر رزم مردمی و مترقی را در مبارزه با استعمار امپریالیستی، با اشغال و ارتجاع به خروش آورده و خروشان نگه دارید.
در عین حال "خروش رعد" در این یک سال تریبیونی بوده است که نام "ساما"، اندیشه، سیاست ها،  نام آوری رهبران پاکبار و نام آور آن را مجدداً مطرح کرده و با تأکید و برجسته سازی مکرر ، آن میراث ارجمند مبارزاتی را از فراموشی و یا دستبرد دزدان در کمین حراست نمود. با این کار و پیکار مشترک؛ کاکنان و همکاران "خروش رعد" از جانبازان آزاده، از رهبران سترگ و پرمایۀ ملی و مردمی کشور تان که در طول تاریخ مبارزات شان علیه استبداد و استعمار و متجاوزان با نثار خون خود دلاورانه و قهرمانانه رزمیدند؛ از سربازان فدا کار و سر سپردگان وفادار به آرمان مجید ها، رهبر ها، رستا خیز ها ،سرمد ها، میرویس ها، بهمن ها و...، که همه در راه آزادی و استقلال و در راه نجات خلق های زیر ستم این سرزمین تا پای مرگ ایستادند، دفاع و رهروان رهراه شان بودید.
نویسندگان "خروش رعد" در عین ارائۀ تحلیل، تفسیر  و روشنگری پیرامون اوضاع بغرنج کشور و جهان و نقد و بررسی های همه جانبه از نا به سامانی های میهن، لبۀ تیز قلم شان همچنان که علیه اشغالگران، امپریایسم، استعمار، استثمار  و ‌ارتجاع بومی شان متوجه بوده، به دلغبازانی که با توکل به امپریالیسم و تبعیت از جهانی شدن، سر به پای خوکان خم کرده اند، نیز رسیدگی لازم صورت گرفت.
همکاران و کارکنان  سایت مترقی"خروش رعد" سهم شایستۀ شان را در رسا و پرطنین ساختن فریاد اعتراض سازمان پر افتخار آزادیبخش مردم افغانستان (ساما) علیه تسلیم طلبان مرتد و منحرف آداء نمودند؛ تسلیم طلبان و منحرفانی که به هدایای ناچیز امپریالیسم اشغالگر و قاتل مردم ما دل بسته اند، آب و نان و توپاله خوار‌ نئولیبرالیزم و عاشق جهانی شدن اند، و با دهل و کرنای دموکراسی دروغین غرب همنوا شدند، دغلبازی و فریب کاری شان با استدلال از موضع خط فکری  ــ سیاسی ساما خوب از بیخ و بن کاویده شده و به مدد وبسایت های ملی ــ مترقی "خروش رعد" و "پورتال افغانستان آزاد ــ آزاد افغانستان" هر چه رسا‌‌‌ تر به توجه خوانندگان رسیده است.
رسانه های و‌ابسته و کج اندیش با بودجۀ اشغالگران به هویت زدائی، دورغ پراگنی و آتش افروزی برای تحکیم و تداوم  سلطۀ  خونین استعماری اشغالگران و نظام پوشالی ساختۀ آنان بسته اند. در چنین فضای مختنق و ظلمت بار کشور اسیر ما که مجال بیان آزادانه و بدون سانسور حقایق و وضعیت دردناک کشور و مردم ستمدیدۀ ما توسط امپریالیسم اشغالگر و شرکای جرمش  و از مجاری رسانه های رسمی دهن بسته سلب شده است، امکان دست یابی ولو محدود توده ها به این حقایق   و افشای سیاست ها و اهداف غارتگرانۀ استعماری و ارتجاعی و هکذا ستمگری و جنایات روزمرۀ آنان در حق مردم بی نوا و بی پناه ما، صرفاً از طریق نشرات محدود چاپی و در فضای مجازی از طریق رسانه های اجتماعی و وبسایت های متعهد ملی، دموکراتیک و مترقی منجمله "خروش رعد" ممکن گشته است.
آری "خروش رعد" در یک سال گذشته با سلاح قلم و همکاری های بی شایبۀ همکاران  آن در امر نشر و پخش ما را توان و قوت بخشید تا در سنگر داغ مبارزۀ فکری ــ سیاسی علیه دشمن بشریت و غلامان زرخرید، رهزن و غارتگر جانی جهادی و طالبی و داعشی، نکتائی پوشان خوش اندام و تسلیم طلب مکار آنان برزمیم؛ تا صدای فریاد اعتراض و دادخواهی  خلق رنجدیده و عذاب کشیده خود را به جهانیان اعلام بداریم.
خروشنده و مستدام باد "خروش رعد"! ماندگار باد تمام سایت  هائی که برای روشن نمودن اذهان خلق های ستمکش افغانستان و جهان  و افشای ستم و جنایات امپریالیسم و ارتجاع خونخوار ــ اعم از مذهبی و غیرمذهبی ــ کمر همت بسته اند .

نابود باد رسانه های و‌ابسته در خدمت امپریالیسم و ارتجاع  و انقیاد!